Неділя, 24.09.2017, 02:25
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Будинок дитячої творчості

Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 107
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація про заклад

УКРАЇНА

Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

            НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

     БУДИНОК ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ 
30100,Хмельницька область,м.Нетішин,
вул. Михайлова,4 
тел. 3-13-92
вул. Курчатова,8   тел. 3-24-98

 

 

Директор закладу:  Борковська Оксана Василівна

(скринька для повідомлень) bdt.net@gmail.com


Нетішинський комунальний позашкільний навчальний заклад
Організаційно – правова форма:
Комунальна власність територіальної громади м.Нетішина.
Засновник: Нетішинська міська рада


Рік заснування -1986
Навчально-виховний ресурс:


     
 
 
                    Гурткові кімнати                          
   

 

Нетішинський комунальний позашкільний навчальний заклад

             Центр позашкільної роботи з дітьми та молоддю, 

 

у якому вихованці набувають знання, 
уміння та навички за інтересами у вільний від навчання час.

Педагогічне  кредо:   «Кожна дитина - талант» 
Місія закладу:  Створення умов для самореалізації духовного, 
інтелектуального та творчого потенціалу особистості вихованця

  Приміщення №2  Приміщення №1
      (Приміщення Курчатова,8)             (Приміщення Михайлова,4)


Принципи діяльності:

 

 

  • доступність;
  • гуманізм;
  • наступність;
  • диференційований підхід;
  • рівність умов кожної дитини для повної реалізації здібностей, таланту, всебічного розвитку;
  • зв’язок з національною історією, культурою, традиціями.

Основні постулати:

 

 

  • морально-етичне,
  • духовне виховання особистості,
  • забезпечення високої мотивації саморозвитку дитини;
  • самостійна, дослідницька, творча діяльність в системі особистісно орієнтованого навчання;
  • компетентнісний підхід до навчально-виховного процесу, творча діяльність кожного педагога.

Головні завдання: БДТ

 

 

  • формування і стимулювання розвитку духовних потреб особистості
  • моральне і громадське самоформування особистості
  • орієнтація на загальнолюдські цінності як основу виховного процесу
  • створення ситуації успіху, забезпечення взаємозв’язку в процесі виховання учня – людини, учня – громадянина, учня – патріота
  • розвиток та підтримка творчо обдарованої молоді, формування навичок подальшої професійної самореалізації учнів
  • формування морально – духовної, життєвої компетентності дітей та підлітків
  • розвиток організаторських здібностей учнів через діяльність органів учнівського самоврядування
  • забезпечення подальшої взаємодії з батьківською громадськістю
  • створення сприятливих умов для залучення до гурткової роботи учнів з девіантною поведінкою та учнів схильних до правопорушень
  • попередження шкідливих звичок та організація здорового способу життя вихованців…

 

 

ЗАХОДИ

 

Будинку дитячої творчості, спрямовані на розвиток обдарованості учнів
 
І. ІНФОРМАЦІЙНО – МЕТОДИЧНА РОБОТА
Удосконалення системи пошуку, розвитку та підтримки
Поповнення банку даних про обдарованих дітей позашкільного закладу
Створення методичного та дидактичного інструментарію для керівників гуртків в роботі обдарованими дітьми
ІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Запровадження нових комп’ютерних, мультимедійних технологій
Організація роботи творчої групи ”Натхнення” з проблеми  ”Пошуку шляхів та підтримки творчої обдарованості та стимулювання творчого вдосконалення учнів
Створення умов самореалізації та соціалізації, участі вихованців у  практичній діяльності 
Створення системи заохочення вихованців (почесні грамоти, подяки батькам, солодощі, відпочинок в оздоровчих  таборах)
Здійснення координації співпартнерства з іншими освітньо-виховними закладами.
ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО – МАСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Забезпечення участі вихованців у Міжнародних, всеукраїнських, обласних та міських конкурсах різного напрямку
Участь у традиційних масових заходах закладу
 

 

Діаграми
 
Діаграми
 
Діаграми
 
Діаграми